Sider

torsdag 3. juni 2010

Ferdig småstrikk


Da var det siste bestilte paret med tubesokker ferdig strikket, og jeg er klar for å få neste prosjekt på pinnene. Jeg har kjøpt noe mangefarget garn av typen Opal som skal brukes til det neste prosjektet. Det skal bli sokker til meg hvis alt går etter planen. Det er kjempemorsomt å prøve ut nye garntyper synes jeg. Garntypen jeg har brukt på disse tubesokkene har jeg kun brukt en gang før, men jeg likte veldig godt å jobbe med det. Jeg håper mottakeren av sokkene også synes det er bra. Tubesokkene er også denne gangen strikket ut i fra et mønster som er å finne på Drops design sin side, men har gjort noen små forandringer. Tubesokkene er strikket med Senjagarn på pinne nummer 3.

2 kommentarer:

  1. Søte tubesokker. synes mønsteret er veldig fint på disse. Har vurdert å strikke de selv, men har ikke kommet så langt enda.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...