Sider

søndag 13. juni 2010

Koselig dag


I går var jeg på båttur sammen med en herlig gjeng. Når jeg sto opp var jeg litt skeptisk til været siden det var grått og vinden tok godt tak. Men ut på tur skulle vi uansett, så med humøret på topp gikk jeg til bussen som skulle frakte meg til utgangspunktet for båtturen. På bussen traff jeg 2 andre turdeltagere og latteren startet allerede der. Latter ble et gjennomgangstema for hele turen. Det var litt vind når vi kom utpå, men den roet seg ned etterhvert. Etter en tøffetur i skjærgården la vi til kai ved en sjøbod som en av de andre turdeltakerne hadde tilgang til. Der inntok vi et godt måltid mat og skravlingen gikk videre. Latteren satt også løst, og jeg lo flere ganger så mye at tårene trillet. Det kom en liten regnskur mens vi satt ved sjøboden, men da trakk vi under en presening som var strukket mellom to sjøboder. Etter den lille regnskuren klarte været godt opp, og vi fikk sett den blå himmelen mellom skyene. Etter en del timer ved sjøboden gikk vi igjen ombord i båten igjen og tøffet litt rundt. Var ei lita stund rundt Bragdøya og så på folkelivet på Bragdøya Blues. Fikk også hørt litt på musikken mens vi var der. Hele turen var fantastisk, og jeg hadde en kjempefin dag. Jeg var trett av all den friske lufta da jeg kom hjem, men det hører med på en så fin dag som gårsdagen var.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...