Sider

onsdag 23. juni 2010

Sommerferie


Nå er sommerferien begynt, og været har vært fint og sommerlig noen dager nå. Ole og jeg har kost oss med finværet, og i går var vi en tur i dyreparken hvor vi vandret rundt. Vi lånte med oss Lottes ettåring et par timer før Lotte og fireåringen kom etter. Det var en kjempekoselig tur. Oles nakke er merket av turen, da han har ett veldig fint skille mellom hvit og rød. Han er lettere "lobstermann" som han sier selv. I dag har jeg vært en tur på Kjøkkenskapet sammen med Hanne og Aurore før jeg var en liten tur innom jobben slik at jeg fikk ønsket mine fantastiske kollegaer god sommer. Deretter bar det ut på sørlandsenteret hvor jeg traff Silje, Helene, Randi og Rønnaug. Skikkelig koselig var det.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...