Sider

søndag 20. juni 2010

52 pair plunge IV # 3


Da var par nummer 3 av forhåpentligvis 52 sokkepar før 1 juni 2011 ferdige. Disse sokkene er strikket med en garntype jeg ikke har brukt før, noe som resulterte i at jeg måtte rekke opp 3 ganger før jeg traff med maskeantallet. Selv om det var kjedelig å rekke opp så mange ganger, var det morsomt å strikke med flerfarget garn. For å få sokkene så like som mulig måtte jeg fjerne noen meter med garn fra nøstet før jeg begynte på sokk nummer to. Denne garntypen synes jeg var kjempegod å jobbe med, og jeg gleder meg til neste prosjekt i samme garntype. Sokkene er strikket med garntypen Opal på pinne nummer 2,5.

2 kommentarer:

  1. Så morsomme sokker! Lykke til med plungen.

    SvarSlett
  2. Disse ble artige! Så gøy med plunge! Jeg kom halvveis på fjorårets og gav meg, lykke til!!!!=D Det er gøy da, ordentlig motiverende så lenge man klarer å holde seg fast på lasset=D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...