Sider

søndag 29. mai 2011

Barbie sovepose


Når man strikker så mye sokker som jeg gjør, så er det ikke til å unngå at man får en god del smårester av garn. De garnrestene som har vært for små til å strikke et helt sokkepar av har jeg samlet i en pose som var planlagt å bruke til striper eller flerfargede sokker. denne posen begynte imidlertid å bli litt full nå, så jeg fant ut at det kunne være greit å bruke garnrestene til noe annet og. Da kom jeg på at mamma alltid pleier å legge med et teppe eller lignende med de dukkene hun strikker klær til før de blir sendt til Ukraina. Den dukketypen hun får flest dukker av er barbiedukker, så da var det greit å lage en sovepose til den dukketypen. For meg var dette en kjekk måte å redusere garnmengden i "stripeposen" min. Barbie soveposen er strikket med garntypen Silja strømpegarn på pinne nummer 3.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...