Sider

fredag 6. mai 2011

52 pair plunge IV, # 52


Da var det siste sokkeparet ferdig, og jeg er strålende fornøyd med at jeg klarte å bli ferdig før siste dagen. I det siste er det kun sokker det har blitt strikket på, så nå skal det bli herlig å strikke litt annet innimellom sokkene. Jeg har flere planer som bare venter på å bli plassert på pinnene. Vurderer også om jeg skal prøve å få ferdig en UFO eller to også i den nærmeste fremtiden, men vi får se hva som skjer. Det eneste som er sikkert er at det blir litt annet enn bare sokkestrikking fremover. Men tilbake til det 52 sokkeparet. Paret skal være med i sendingen som skal til Amandaprosjektet. Liker du å strikke småtteri så anbefaler jeg at du trykker på prosjektnavnet og leser om prosjektet. Strikkeriene går til en kjempegod sak, og det er en fin måte å få brukt opp litt restegarn på noe som gir en mening. Dette sokkeparet er strikket med garntypen Sterk fra Du store alpakka på pinne nummer 3,5.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselege kommentarar i bloggen min. Skal sei du er ivrig med sokkestrikking. Sokkar er det alltid bruk for, og heimestrikka sokkar er jo det beste :) Ha ei flott helg :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer også her, Laila! Du er en driftig ung dame, og ikke bare med strikkepinnene! Alt du tar i av håndarbeid blir til noe flott! :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...