Sider

tirsdag 5. mars 2024

Garnlager vs. skattkammer

I 2010 var dette den spede starten på mitt garnlager. Jeg husker at jeg tenkte da at nå har jeg mye garn. Nå tenker jeg at det var et søtt lite lager. Det må vel innrømmes at jeg har mye mer garn nå, da lageret mitt har økt betraktelig. Velger å bruke et gammelt bilde da det ville blitt vanskelig å få dagens lager inn på et bilde. Jeg har begynt å kall det for skattkammeret i stedet for garnlageret nå. For meg er det er mer positivt ladet ord, og det stemmer mye bedre på hva det er. Jeg har, for meg, mange skatter i det skattkammeret. Det er gaver fått av mennesker jeg er glad i, suvenirgarn fra reiser, lekre garn som jeg har vært heldig å få tak i og mange andre ting. Skattkammeret mitt gir meg også mye glede i de periodene sykdommen min er bedriten. Da gleder jeg meg over fargene jeg ser der, samtidig som jeg gleder meg over å tenke på hva jeg kunne laget med det garnet. Før jeg ble syk hadde jeg ingen anelse om hvor mye glede det kan være i et slikt skattkammer, men for meg er det gull verdt. Det er sikkert mange som mener jeg er gal som har et stort skattkammer med garn, men det lever jeg godt med. Innrømmer glatt at jeg lider av garngalskap.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...