Sider

søndag 24. mars 2024

Grease

 

Torsdag denne uken var mamma og jeg på forestillingen Grease på Kilden. Vi hadde fått billetter til premieren, og vi hadde gledet oss lenge til dette. Allerede da vi kom inn på kilden ble vi møtt med dekor som passet. Vi kunne også kjøpe oss Grease meny i baren om vi ville. Jeg gjorde det og kunne dermed kose meg med milkshake og popcorn til forestillingen. Plassene vi hadde fått var helt supre, så vi hadde god oversikt og fikk med oss alt som skjedde på scenen. Forestillingen var utrolig morsom og latteren satt løst hos oss under hele forestillingen. Musikken var fengene, og artistene/skuespillerne gjorde virkelig sitt for at dette skulle bli bra. Jeg synes det var mange bra sangere på scenen, og jeg likte at noen av sangene var på norsk og noen på engelsk. Det var mye humor blandet inn, og den traff meg godt. Forestillingen var ikke helt lik som filmen, noen elementer var nye eller forandret på. Selv om det gjorde historien litt annerledes, var den helt topp. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...