Sider

lørdag 15. juni 2024

Veskemerke

 

Jeg har kjøpt meg ei veske som mange andre har maken til. Satt en kveld å lurte på hvordan jeg enkelt kunne gjøre det slik at det ville være enkelt for meg å skille min veske fra de andres. Valget mitt falt da på å strikke meg et lite merke jeg kunne henge på den ene hanken. Mønsteret jeg valgte å strikke etter heter "Mini Selbu" og er laget av Hilde Ropstad. Den ferdige minivotten er på størrelse med min tommelfinger, så dette er et kjappstrikket småprosjekt. Jeg brukte ca 2 gram med garn på votten og snora til sammen. Garnet som er brukt er av typen Merci fra Filcolana i fargene "614" ( strawberry daquiri) og "101" (natural white). Dette er garnrester etter jeg strikket en Viggo vest tildligere i år. Minivotten er strikket på pinne 2. Det er skjelden jeg strikker med den pinnetykkelsen, så jeg følte jeg strikket med synåler. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...