Sider

onsdag 3. november 2010

Bakedag


I går var jeg i Lillesand hos Lotte og ungene og bakte kakemenn. Vi vet vi startet tidlig, men det gjør ikke noe. Går vi tom for kakemenn så har vi allerede planer om å bake en ladning til før jul. Det var for det meste Lotte og jeg som sto for bakingen mens ett og fire åringen var med innimellom når de fikk lyst til å hjelpe til (4 åringen) eller å bruke kakeformene til armbånd (1 åringen). Det var kjempemorsomt å bake småkaker igjen, og jeg gleder meg kjempemye til neste gang. Hva neste småkakebaking blir vet jeg ikke, men morro blir det uansett. Kakemennspisingen er allerede godt igang her i leiligheta vår. Både Ole og jeg har spist en god del allerede, og i dagens nistepakke ligger det noen kakemenn i tillegg til den vanlige nista.

5 kommentarer:

  1. Hehe, tidlig ja, men godt er det. Skal fortelle veninna mi om kakebaksten deres, ho har hatt lyst å bake kakemenn i et par uker allerede :D

    Ha en hyggelig onsdag :D

    SvarSlett
  2. Så artig. Litt tidlig, men pytt sann

    SvarSlett
  3. Det er så koselig å bake kakemenn! Gleder meg masse til å bake jeg og, men jeg har en "dum" regel som tilsier at jeg ikke skal spise kakemenn før 1.søndag i advent (eller drikke julebrus eller høre julemusikk av egen vilje). Kan da ikke bake uten å smake!

    SvarSlett
  4. som vi koste oss!!jeg sitter faktisk her nå og knasker kakemenn:)) gleder meg og til neste ladning:)) lotte

    SvarSlett
  5. Å jeg gleder meg til jul og kakemenn. Det blir ikke jul uten dem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...