Sider

søndag 17. januar 2010

Tv dag


I dag var det også mye morsom sport på tv'n. Så jeg ble sittende i sofaen og strikke på sokkene til Helene. Enkelte av øvelsene som de viste på tv'n var så spennende at plutselig var sokkene ferdig. Hadde planlagt at de skulle bli ferdig på slutten av sportssøndagen og ikke midt i den. Så da var det bare å feste trådene og fortsette med et annet prosjekt. Det lå et prosjekt rett ved siden av sofaen, så det var bare å ta det opp. Kjekt å ha flere prosjekter i gang når man plutselig blir ferdig med et annet. Jeg synes at starten er den kjedeligste siden man må konsentrere seg om ikke å få tvinn på håndarbeidet. Ikke alltid like lett når man blir distrahert av sportssøndagen. Sokkene er strikket med Trysil raggegarn på pinne nummer 3,5.

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å få sokkene!! :P De så utrolig gode ut. Hørte du hadde fått flere bestillinger.. He,he:P

    SvarSlett
  2. Ja har det :-) Passer meg fint det. Kjekt å ha noe å gjøre på når jeg ser tv :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...