Sider

torsdag 7. januar 2010

Nye fisker


Ole har kjøpt seg to nye fisker til det store akvariet i dag. Han har lenge hatt lyst på noen Scalare fisker, så i dag kjøpte han seg to stykker. De er relativt små enda, men vi håper de vil vokse seg store og fine. Scalare er ikke min favoritt blant fiskeartene, men jeg må innrømme at disse var to fine fisker som gjorde seg godt i akvariet. Det er kjekt med mange forskjellige arter i akvariet. Det blir et skikkelig fargerikt fellesskap. Det liker jeg.

2 kommentarer:

  1. Vakre fisker. gjorde seg veldig godt i akvariumet.

    SvarSlett
  2. Så flotte fisker. Jeg hadde også akvarium for noen år siden og likte denne typen godt. Men du må legge ut bilde av hele akvarie deres... Jeg har sååå lyst på akvarie igjen, men orker ikke helt enda.

    Klem.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...