Sider

fredag 22. januar 2010

God krem


På vinterstid er jeg ganske full av eksem på hendene. Jeg har prøvd dusinvis av forskjellige kremer for å "roe ned" eksemen, og trodde ei stund at jeg ikke ville finne en skikkelig god krem til hendene mine. Men i desember 07 fant jeg en krem som funket helt supert. Ole og jeg var på bryllupsreise på Lanzarote og jeg hadde (selvfølgelig) glemt igjen håndkremen min hjemme. Vi gikk inn på nærmeste butikk og jeg tok egentlig bare tak i en av de første kremene jeg så. Utslaget som gjorde at denne typen ble valgt var at det var aloe vera i den. Dette merket er det beste merket med håndkrem jeg har vært ute for. Den svir ikke når man smører hendene inn, og den er veldig effektiv på å "roe ned" eksemen min. Drøy i bruk er den også. Derfor var det litt kjipt når tuben med krem begynte å nærme seg slutten. Jeg har bare sett dette merket på Lanzarote, så jeg ba mamma se etter det når de var på Gran Canaria i november. Og heldigvis for meg hadde mamma med seg hjem både håndkrem og body lotion i samme merket.

1 kommentar:

  1. Du får be tante Maria kjøpe med eit lite lass til sommaren; )
    Så flittig bloggskrivar du er! Ella gjer deg ein applaus i skrivande stund : )
    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...