Sider

lørdag 16. januar 2010

Fin fredag


I går var en fin dag. Først et par timer på jobb for å undervise i temaet "verdensrommet" i fjerde klasse. Ett av mine favoritt temaer innen naturfag. Det er så mye spennende som foregår i universet vårt.

Etter jobb var Ole og jeg en tur på sørlandssenteret for å ta ukehandelen vår. Der var det et tikronesmarked på OBS, så da fikk vi fylt skapene våre opp med god og billig mat. Vi var også innom Clas Ohlson for å kjøpe et tørkestativ nummer to til klesvasken. Der fant jeg også minnekort til fotoapparatet mitt. 8GB for 200 kroner. Fikk også kjøpt et spill til ps3.

Dagen ble avsluttet med lønningspils (lønningscola for min del) sammen med gode kolegaer på Haandverkeren i Kristiansand. Jeg trives utrolig godt med mine kollegaer, så det ble en kjempekoslig kveld. En tidligere kollega var også sammen med oss, og det var kjempekoselig å treffe han igjen.

2 kommentarer:

  1. PLUTSELIG oppdaget jeg bloggen din, gitt! :-) Visste ikke at du blogger jeg, så nå har jeg ei ny side å svippe innom og titte på! :-)

    Litt av hvert å se og lese her! Kjempekoselig!

    Klem,
    Anne-Lise

    SvarSlett
  2. Så koselig du var innom Anne-Lise :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...