Sider

mandag 4. januar 2010

En helt vanlig dag


Her ligger fremdeles snøen godt selv om termometeret kryper litt oppover gradene. Det har ikke passert over til plusgrader enda, så snøen blir vell liggende ei lita stund til. Dagen i dag har egentlig vært litt slapp. Fikk litt lite søvn i natt og dermed har ikke energien min vært helt på topp. Har brukt en del tid på å kikke i bøkene mine om verdensrommet for å se etter fine bilder som jeg kan bruke på jobb. Verdensrommet er et tema som jeg liker godt å undervise i. Det er så mye spennende fakta og mange utrolig fine bilder å gå ut i fra. Bildene fenger elevene kjempegodt, og det gjør det hele ekstra gøy. At jeg også får øvd meg mer i Power point er heller ingen ulempe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...