Sider

lørdag 3. november 2012

52 pair plunge VI, #21

Da var par nummer 21 ferdig produsert, og antallet nærmer seg halvveis. Fremdeles holder jeg meg foran skjema, men ikke så langt foran som jeg gjerne skulle vært. Håper å komme meg litt lenger foran skjema igjen snart. Dette sokkeparet har jeg strikket til min kusines herlige datter, og det er strikket i størrelse 1 år. Da holder de forhåpentligvis hele vinteren igjennom. Mønsteret på sokkene har jeg funnet i mønsterheftet Klassikere 0-4 i fra Sandnesgarn, og mønsteret heter Marius knestrømper. Når sokkene har fått seg et bad i vaskemaskinen så skal de bli sendt til Bergen sånn at de kan varme lille Ada på beina i vinter. Jeg har brukt garntypen Lanett og strikkepinne nummer 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...