Sider

søndag 23. januar 2011

Nydelig dag


I dag tok Ole og jeg turen til dyreparken. Det var en herlig dag med ok temperatur, og en sol som varmet godt. Med på turen var også canonmaskineriet mitt, og i dag var det hovedsakelig fjellrevene og zebraene som fikk gjennomgå mest som fotomodeller. Enkelte plasser var det ganske glatt i parken, da spesielt i nordisk villmark. Men siden Ole og jeg hadde god tid så gjorde ikke det noe. Vi hadde også med oss noen nystekte bagetter til niste. Det er skikkelig koselig å vandre rundt i parken å gomle på god mat mens man ser på dyrene. Jeg håper det ikke blir så alt for lenge til neste dyrepark tur. Det er så herlig å gå tur der.

3 kommentarer:

  1. Et arti bilde.
    Det er vel ikke det mest vanlige motivet? Zebra i sne mener jeg :)

    SvarSlett
  2. Er enig med deg i det. Zebraen så / ser litt malplasssert ut i snøen :-)

    SvarSlett
  3. Den der så virkelig ikke ut til å være i sitt rette element. Men deilig med en dag i dyreparken da! Heldig med været var dere og!=D

    Håper du får en strålende dag!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...