Sider

torsdag 22. februar 2024

Stripete lue

 

Denne stripete lua ble påbegynt en kveld jeg trengte et enkelt strikketøy som det var greit å holde på med når jeg så på tv. Jeg tok et lite letetokt i skattkammeret mitt og endte opp med 2 rester etter noen julegaver jeg hadde strikket. Restene var for små til at jeg kunne strikke en ensfarget lue, men når jeg strikket striper var det mer enn nok. Jeg liker å strikke striper inne i mellom. Da havner jeg fort i "bare en stripe til" bobla. Det skjedde med denne lua helt til jeg kom til fellingene på toppen. Da ble den lagt til side, så dermed tok det ei stund før jeg tok den frem for å gjøre den ferdig. 

Lua er strikket i Smart fra Sandnes Garn på pinne nummer 3 og 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...