Sider

onsdag 7. februar 2024

13 pair plunge I # 4

 

Selv om jeg ligger en del etter planen med sokkestrikkingen min, regner jeg med at jeg skal komme meg greit i havn til denne samstrikken er ferdig. Mangler 9 par som må ferdigstilles innen utgangen av 30 juni 24, og det regner jeg med skal gå veldig greit. Hvis jeg ser at det begynner å bli fare på ferde for å rekke tidsfristen planlegger jeg å strikke noen babysokker til en NFI avdeling siden det går veldig kjapt å strikke.

Sokkene her har jeg strikket etter den metoden bestemor lærte meg da jeg var i tenårene. Garntypen jeg har brukt er Silja strømpegarn fra Gjestal i farge "328". Jeg har brukt pinne 3 på sokkeparet.  Størrelsen på dette sokkeparet er ca 22, og etter planen skal dette sokkeparet få være med på julemarkedsstanden min når den tiden kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...