Sider

fredag 23. september 2011

Koselig ettermiddag


Etter jobb i dag traff jeg Anne-Lise på Egon for å skravle over en middag. Dagens middag på meg ble bakt potet med tacokjøttdeig, og det smakte fortreffelig. Praten gikk som vanlig innom mange forskjellige temaer. Etter at maten var ferdig oppspist tok vi gåturen ned til havna, vi måtte jo nyte godværet og sola litt. Der fant vi ei svane med en del unger. Bildet av svanene har jeg tatt med mobilen. Jeg ser at jeg var litt for opptatt med å få svanene på en ok måte i bildet at jeg glemte å passe på landlinjen. Men men, litt slagside kan jeg godta en sjelden gang på bildene mine. Etter gåturen vår ned til havna tok vi turen til Lauras hvor vi tok oss en brus/kaffe. Tusen takk for en fin start på helga Anne-Lise.

2 kommentarer:

  1. Sender en takk til deg også, Laila! Det var skikkelig, ordentlig, kjempekoselig, og FOR ET VÆR vi hadde også! Ble ikke noen is på deg, men ostekaka så ut til å være en god nr. 2 ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...