Sider

mandag 19. september 2011

Strikkepinnemappe


Jeg har laget en strikkepinnemappe til. Stoffet jeg har brukt på denne strikkepinnemappen er noe av stoffet jeg fikk i en hemmelig venn gave i desember i fjor. Foret har jeg også denne gangen funnet i restekassa på Stoff og stil. Jeg tror det er et eller annet slags gardinstoff. I strikkepinnemappa er det plass til 14 par med strømpepinnesett. Det grønne båndet jeg har brukt kommer også i fra Stoff og stil. De har utrolig mye morsomt på den butikken når man har en symaskin å leke seg med. Det blir nok mange flere turer dit i fremtiden.

4 kommentarer:

  1. Den ble kjempetøff. Jeg fikk svigermor til å sy en til meg, siden jeg ikke er så godt til slikt selv.

    SvarSlett
  2. Hei..
    Vi snakket om å møtes..men finner ikke mailadresse til deg! Send en mail på tantebe@gmail.com

    SvarSlett
  3. Hei hei.
    Nå har jeg kost meg med å lese bloggen din. Fin blogg du har, koselig å lese. Kjekt med slike strikkepinnemapper. Imponert over hvor langt du er kommet i sokkestrikkingen. Jeg ligger langt på etterskudd.

    SvarSlett
  4. Stilig mappe! Kjekt med orden i sakene ;) Ønsker deg ei knallgod helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...