Sider

lørdag 10. september 2011

Parpinnemappe


Jeg har en god del parpinner liggende rundt forbi, så jeg fant ut at det var på tide å få samlet de på en plass. Derfor ble det sydd en mappe for å oppbevare dem i. Jeg har brukt samme metode på denne mappen som den jeg bruker på strømpepinnemappene mine. Den er bare laget litt større. I mappa er det plass til 17 par med parpinner. Høne og hanestoffet er kjøpt i en butikk like ved Karmin, mens foringsstoffet er i fra restekassen på Stoff og stil. Det er mye rart man kan finne i den kassen hvis man er ute etter smårester av stoff. I hvertfall mye som er greit til foring av diverse småprosjekter.

2 kommentarer:

  1. Knall god ide sant! Laget en sånn jeg også. Men jeg har så mange pinner at de faller ut. Tror jeg må tilbake til tenke bordet,
    Liker godt stoffet du har brukt. Kjempe flink
    :-)
    Hilsen Anne Kate

    SvarSlett
  2. Smart oppbevaring. Det er utrolig greit å ha pinnene samlet, og så er det oversiktlig og greit. Fint stoff du hadde brukt. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...