Sider

lørdag 10. september 2011

Kalenderposer


I år som i fjor har Ole lovet meg garnkalender til adventskalender. Siden Ole ikke er noe glad i å pakke inn gaver så fant jeg ut at jeg skulle sy kalenderposer som han kan legge garnnøstene oppi. Det blir kjept og greit for han å gjøre det. Blir veldig greit for meg og. Stoffet jeg har brukt har jeg kjøpt på stoff og stil, og det er to forskjellige typer julestoff jeg har brukt. Det blir spennende å se hvilke garnskatter Ole finner på å legge i posene når kalenderen skal lages.

1 kommentar:

  1. Jeg søkte på kalenderposer og fant bloggen din.
    Er spent på hvordan posene dine blir. Har tenkt å sy noen jeg også.
    Du har strikket mye fint, skal se litt nærmere på denne bloggen. :)
    Ha en god kveld!
    Hilsen Lisa

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...