Sider

onsdag 18. oktober 2023

13 pair plunge I # 1

 

For en del år siden fullførte jeg flere (5 stykker) 52 pair plunge på rappen. Det vil si at jeg fullførte 52 sokkepar i perioden 1. juli til 30. juni. Jeg strikket omtrent bare sokker da. Hadde ikke tid til å strikke noe annet. Når de var fullført gikk jeg en liten smule lei av sokkestrikking. Det er kanskje ikke så rart. Det ble jo strikket over 250 par i løpet av de årene.  Sokkestrikkemojoen er noe som begynner å komme så smått tilbake nå, så jeg har meldt meg på en ny pair plunge. Nytt av året er at de som driver denne utfordringen har åpnet opp for 13 sokkepar i løpet av perioden plungen går, så dermed så meldte jeg meg på denne. Det er greit å ikke bite over alt for mye med en gang. Har mange sokkemønster som jeg vil strikke, og mye sokkegarn i lekre farger i skattkammeret mitt, så er veldig godt forberedt. Får virkelig håpe at jeg klarer utfordringen. Jeg liker følelsen av å klare en utfordring jeg har satt for meg selv.

Det første sokkeparet som ble fullført ble noen glitrende sokker. De er strikket med Salida glitter fra CEWEC i farge "02" på pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...