Sider

tirsdag 16. mars 2010

Nystrikket sjerf


Jeg pleier alltid å ha et lite strikketøy liggende ved datamaskinen min slik at jeg har noe å gjøre mens jeg for eksempel venter på å tjene penger i et spill. De spillene jeg liker best er de spillene man må tjene penger før man kan bygge seg videre. Sjerfet som nettopp er ferdigstrikket har blitt produsert ved dataen, og kan brukes både til hverdag og fest. Denne typen sjerf er ikke av de som varmer mest. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med sjerfet enda, men regner med at det snart blir en ordning på det. Denne typen sjerf er raskt å lage, blir somregel ferdig med et sjerf i løpet av en kveld eller to hvis jeg kun strikker på et slikt sjerf. Det er også morsomt å lage disse sjerfene siden jeg synes de blir fine. Sjerfet er strikket med garntypen Linie 166 flair elegance på pinne nummer 5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...