Sider

torsdag 28. september 2023

Foxyneckno1

 

Rett før påske kjøpte jeg et påskeegg som inneholdt garn og mønster til et småstrikkprosjekt. Jeg valgte alternativet "klare farger", og nevnte i en kommentar på bestillingen at jeg likte blå og lilla veldig godt. For min del kunne ikke fargen jeg fikk klaffet bedre. Jeg synes den er kjempefin. Dette er det ferdige produktet som påskeegget var beregnet til. Mønsteret heter Foxyneckno1 og er laget av Therese Kraft-Larsen. 

Halsen er strikket i garntypen Foxy wool i fargen Purple rain. Strikket med pinne nummer 4.

For meg var dette et garn jeg ikke hadde vært borti før. Det er alltid spennende å prøve nye garnsorter, og dette var en type jeg likte veldig godt. Jeg vil ikke se bort i fra at det blir brukt til flere prosjekter i fremtiden.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...