Sider

fredag 15. desember 2017

Nisselue

Jeg fikk av en eller annen grunn veldig lyst på en nisselue. Denne lysten førte meg en tur i garnskapet mitt hvor jeg fant garn i den perfekte rødfargen. Alltid greit når jeg bare kan gå en tur i lageret mitt for å finne garn til noe jeg vil strikke. Jeg prøvde å finne et mønster å følge, men klarte ikke finne ett som jeg ville strikke. Derfor ble det  til at jeg tok jeg maskeantallet fra ett mønster og fellingen fra et annet mønster. Resten bare strikket jeg ut fra hva magefølelsen min sa. Luen ble omtrent slik jeg hadde sett for meg. Den er strikket i garntypen Sterk i fra Du store alpakka, så den er god å varm. Gleder meg til jeg skal ta den i bruk. Jeg har brukt strikkepinne nummer 3,5 på denne luen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...