Sider

onsdag 27. oktober 2010

Strikke og film dag


Siden jeg ikke skulle jobbe i dag så har jeg en strikke og film dag hjemme. Når man ikke skal på jobb kan man like godt kose seg hjemme i stedet for å kjede seg. Siden det jeg strikker på skal bli julegaver så blir det bildet av filmen jeg skal se i stedet for strikketøyet. Jeg kan jo ikke vise frem julegavene før etter jul. Det er skikkelig koselig å være inne å strikke i dag siden det regner "hunder og katter" ute. Jeg er så glad i å høre på værlydene når jeg sitter inne. Det er da man kjenner hvor godt man har det, surt og kaldt ute men godt og varmt inne. Vaskemaskinen surrer og går den og. Det er kjekt å få gjort unna litt klesvask også når man likevell er hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...