Sider

søndag 10. oktober 2010

Koselig tur


I dag har Ole og jeg vært på tur i dyreparken. Det er ei lita stund siden sist vi to var der, så vi fant ut at det var på tide med en tur. Når vi sto opp i dag morges så stekte vi noen bagetter som ble smurt og pakka i en sekk til niste. Med i sekken var også noe juice å drikke på. Jeg hadde med meg Canonmaskineriet mitt på tur, og noen av dyrene var riktig så fotogene i dag. Det var rød panda, giraff, ugle, zebra, antilope, gaupe og fjellrev som var fotogene. Tigeren gjemte seg med en gang jeg fikk løftet opp kameraet og løvene hadde gjemt seg før jeg kom dit. Siden det var siste dagen av høstferien her så var det en del folk i parken. Da vi gikk derfra i 14 tida var det faktisk kø i bilettluka.

3 kommentarer:

  1. Høres ut til å ha vært en fin dag. Det virker så rart for oss som er i dyreparker bare i sommerferier at det går an på denne tiden av året også.

    SvarSlett
  2. En herlig dag, høres det ut som. Nydelig bamsepanda

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...