Sider

mandag 25. oktober 2010

"Feriestrikk"


Ole og jeg var en snartur på Lista i helga. Hovedsakelig for å få skiftet dekk på bilen. Jeg klarte å gå i fra strikketøyet mitt hjemme, og da er det veldig greit å ha en mamma som har en del garn og strikkepinner til utlån for glemsomme døttre. Siden mamma strikker mye dukkeklær for en organisasjon som sender leker og klær til ukraina hjalp jeg til med å strikke et trekantsjal og to skjerf til dukker i forskjellige størrelser. Hvilket garn jeg strikket med er jeg ikke sikker på, det sto bare Tigergarn på banderolen. Og tigergarn er garn som er kjøpt på billigkjeden Tiger i Danmark etter hva jeg har forstått. Men noe jeg vet sikkert er at garnet var godt å strikke med, og at jeg brukte pinne nummer 4,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...