Sider

tirsdag 11. mai 2010

Øver og øver


Sist jeg jeg var ute og lufta Canon maskineriet mitt var jeg ute og øvde meg med zoom objektivet festet på kamerahuset. Huseieren i det huset vi leier leilighet i har mange kjempefine blomster i blomsterbeddene sine, så det var der jeg var for å knipse denne gangen. Det er greit å øve seg på blomster, trær og planter for de står for det meste stille. De vanlige modellene mine i akvariet vårt er ikke av de som klarer å holde seg stille lenge nok. For skikkelig å teste det ut brukte jeg zoomen til å ta bilder av morellsbærtreet til naboen lenger borti veien her. Jeg gleder meg til det treet står i full blomst, for da er det nydelig. Da skal jeg fotografere det enda mer. Naboen er allerede advart slik at overaskelsen ikke blir så alt for stor når jeg står med objektivene mine rettet mot det blomstrende treet. Det blir gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...