Sider

lørdag 15. mai 2010

Strikketøymappe


I dag i posten lå der en pakke til meg. I den pakken var det en kjempegrei strikkemappe som jeg har kjøpt fra hun som har bloggen "Puslerier". Strikketøymappa er laget i voksduk, så om den skulle bli litt skitten er det bare å tørke av den. På toppen er det sydd inn en glidelås slik at småtteriet man har med seg holder seg på riktig plass. Strikketøymappa kommer til å være med meg på tur når jeg skal ha med meg et håndarbeid. Det er god plass til strikkepinner / heklenål, garnnøster og andre ting (saks og målebånd) man tregner å ha med seg. Jeg gleder meg til å ta den i bruk.

3 kommentarer:

  1. Du er på hugget i dag med hobbyfiksfakserier :)

    SvarSlett
  2. Ja, den var skikkelig grei. Gleder meg til vi skal på tur og jeg skal ha med et håndarbeid :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...