Sider

søndag 4. april 2010

Spirer og gror


For ei uke siden så sådde Ole og jeg salat og paprika. Vi fant ut at vi hadde lyst til å prøve de grønne fingrene våre, samtidig prøve å få til noe som smaker godt på / til maten. Da vi i går kom hjem fra Lista var det kjempemorro å se at salaten allerede spirte godt. Paprikaen er ikke kommet like langt, men håper den følger godt etter. Jeg gleder meg allerede til salaten og paprikaen er klar til å spises. Av en eller annen grunn tror jeg at det man dyrker selv smaker bedre enn det man kjøper. Det blir spennende å se (og prøvesmake etterhvert).

1 kommentar:

  1. Så moro at det begynte å spire så raskt! :-) Jeg er enig med deg; det man sår og dyrker opp selv, smaker mye bedre enn det man kjøper. Merkelige greier....

    Klem fra Anne-Lise

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...