Sider

fredag 9. april 2010

Nå skinner sola i vinduskarmen


Som overskriften forteller så skinner sola her i dag, og det er herlig. Når jeg dro på jobb klokka åtte i dag morges så kjente jeg solstrålene varme i ryggen mens jeg gikk opp mot skolen. Det var rett og slett herlig. Etter endt arbeidsdag var det mellom 40 og 50 grader i bilen, og det er første gang at det skjer i dette året. Endelig er våren her, den har jeg ventet lenge på. Akurat nå har vi satt spirene vi dyrker ut på utsiden for ei lita stund. Vi fant ut at de ville like å få litt frisk luft og sol, ikke bare få sola gjennom vinduet. Både salaten og paprikaen ser ut til å trives med det stellet de får, og jeg er spendt på hvordan resultatet (og smaken) blir til slutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...