Sider

søndag 25. april 2010

Koselig helg


Denne helga har Ole og jeg vært på Lista. Fredagen og mye av lørdagen gikk med til avslapning og skravling med mamma og pappa. Utpå kvelden i går skulle vi på konsert og da var det et lurt hode (Helene) som foreslo at vi skulle gå ut å spise pizza før vi dro på konserten. Som sagt så gjort, og vi var 7 stykker å spiste pizza før 5 av oss dro videre på konsert. Det var Vassendgutane som spilte, og det var en god del folk i kulturhangaren på Lista. Jeg har ikke vært der på konsert før, så det var morsomt å være med på det en gang og. Kvelden var kjempekoselig med kjempehyggelig selskap og kjempegod pizza. Dagen i dag har for det meste blitt brukt i sofaen hos mamma og pappa siden jeg har klart å bli skikkelig forkjølet (håper det gir seg fort). Peder hadde bursdag i dag, og Ole og jeg var å hadde kaffe (brus) og kaker der før vi kjørte inn til Kristiansand. Mamma, pappa og Peders svigerfamilie var der også. Det er ikke hver dag man fyller 30, så da er det greit med litt besøk tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...