Sider

tirsdag 12. september 2023

Prøver meg på litt blogging igjen

 

Jeg har lenge lurt på om jeg skulle begynne å blogge litt igjen, og i stedet for å begynne på en ny blogg falt valget på å prøve å blåse liv i den gamle som har ligget brakk i flere år. Husker at jeg tenkte at jeg bare skulle ha en liten pause på noen måneder. Den pausen ble til noen år. Forhåpentligvis blir det litt mer blogging på meg nå. Jeg har savnet det, men har liksom ikke kommet meg i gang igjen. Gleder meg til å komme inn i blogging igjen. Det er morsomt å kunne gå tilbake til tidligere saker å lese om dem. Kanskje ny inspirasjon til et strikketøy som jeg vil strikke en gang til melder seg. Man kan aldri vite. 


Etter planen min nå blir det mest innlegg om strikking og andre hobbysysler som jeg driver med i hverdagen. Men det kan gjerne komme små drypp fra min hverdag med MS, eller helt andre betraktninger på forskjellige temaer jeg får lyst til å skrive ned. Innimellom er det mye rart som surrer rundt i mitt hode. 


I starten nå blir jeg å lage noen innlegg på ting jeg har laget i løpet av 2023 bare for å komme inn i det igjen, så er godt mulig noen har sett tingene jeg har laget tidligere hvis dere følger meg på ravelry. Det vil nok gå noen dager mellom hvert innlegg. Jeg håper du vil følge med videre.

4 kommentarer:

  1. Takk for fin kommentar, og velkomen tilbake :)

    SvarSlett
  2. Koselig å lese blogger, velkommen tilbake :-) - Irylknits

    SvarSlett
  3. Gøy at du starter opp igjen! Det er hyggelig med blogging, både å lese og å skrive, men for meg har det blitt lite av begge deler den siste tiden. Det tar jo tid, og så synes jeg blogspot er blitt så vanskelig å redigere, bilder og tekst plasserer seg der de vil og ikke der jeg vil...

    SvarSlett
  4. Blir så gøy å lese bloggen din igjen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...