Sider

torsdag 30. november 2017

Julekonsert

I går kveld var Ole og jeg på julekonsert med Nordic Tenors i Kilden. Det var en skikkelig stemningsfull konsert iblandet en del humor. Vi har vært på julekonsert med dem en gang tidligere, og årets konsert var like bra. De sang en del tradisjonelle julesanger, og noen som ikke var fullt så tradisjonelle. Jeg må innrømme at favorittsangen min i konserten var "O helga natt". Det er en av mine favorittjulesanger, og når noen som er så flinke til å synge som de tre mennene i Nordic Tenors synger den så bare må det bli bra. Både Ole og jeg gikk ut derfra med en god del julestemning, så det var en fin måte å starte adventstida på.

Bare en liten funfact: Dette er innlegg nummer 1000 på bloggen min. Litt gøy å oppdage at det har blitt så mange i løpet av årene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...