Sider

mandag 6. november 2017

Garn(gal)skap

At jeg er over gjennomsnittet glad i garn er nok ingen stor overraskelse for de som kjenner meg. Jeg tror jeg kan gå så langt at jeg kan si at jeg er avhengig av å ha garn rundt meg. Nå har vi gått til anskaffelse av et skap som jeg kan ha garnet mitt i. Skapet er litt mer stappa av garn nå enn på bildet, men jeg må strikke opp noe til før jeg får plass til alt garnet mitt i skapet. Jeg tror ikke jeg går tom for garn med det første, men blir nok brukt enda mer garn i fra lageret nå som det er lettere å få tak i. Glassdørene i skapet er også med på å friste meg til å strikke med garn derfra. Ser jeg et garnnøste med en farge som passer til humøret mitt en dag merker jeg lysten til å legge opp til noe med en gang. Bare jeg ser på bildet her er det et par nøster som jeg får lyst til å plukke med meg for å strikke med nå.

2 kommentarer:

  1. Så flott! Mitt liger i en kiste; heller ikke veldig oversiktlig.
    Hadde ikke du et forsett om å få brukt opp en del restegarn i år? Hvordan går det med det?
    Strikk på!
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg strikker på restegarn titt og stadig, men av en eller annen merkelig grunn blir det stadig mer restegarn.......

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...