Sider

søndag 27. august 2017

Hvitt skjerf

Operasjon "rydde i garnlageret" går sin gang. Jeg har strikket et skjerf til i effektgarn, og nå er det bare to nøster med slikt garn igjen. Deilig når slike garntyper jeg ikke liker kommer seg ut av garnlageret mitt. Slike garntyper som dette skal i hvert fall ikke inn dit igjen har jeg bestemt. Garntypen jeg har brukt heter Lanartus Rio og jeg har brukt pinne nummer 5. Siden skjerfet er strikket på tykke pinner går det egentlig raskt å strikke, men når man ikke er så glad i garnet går det litt seint likevel.

1 kommentar:

  1. Super... jeg har strikket min siste prosjekt fra garnlageret også.
    Nydelig pingvin du har strikket... før... jeg liker.
    God kveld og god ny uke. Hilsener fra Viola

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...