Sider

onsdag 30. august 2017

Gøy å ta bilder


For noen dager siden kom Ole hjem med en blomsterbukett til meg. Den var så fargerik og fin så jeg bare måtte frem med macro objektivet mitt litt. Jeg merker at det må en del mer øvelse til før det sitter helt i fingrene igjen. Også denne gangen ble det brukt ferdige innstillinger på kameraet når jeg tok bildene. Jeg har kommet frem til at det er det jeg kommer til å gjøre frem til at jeg uten problemer mestrer de forskjellige objektivene jeg har. Da kan jeg spise "elefanten" jeg har foran meg i overkommelige biter. Jeg har lagt med noen få av bildene jeg tok av blomstene under.









 

1 kommentar:

  1. Spennende og fine bilder!Makrolinse står på min ønskeliste, og jeg kan enda mindre enn deg, skal jeg love deg!

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...