Sider

tirsdag 27. juni 2017

Sparkepose

En sparkepose til ble ferdig strikket mens jeg var i Hakadal. Jeg hadde gjort ferdig vrangborden på denne og før jeg reiste opp dit så jeg kunne bare strikke. Jeg hadde til sammen med meg fire slike sparkeposer jeg kunne strikke på, men to av dem er ikke ferdige enda. De blir nok litt sommerferieturprosjekter tenker jeg. Når jeg er på plasser med folk rundt meg synes jeg det er utrolig deilig å ha et strikketøy som jeg ikke må tenke når jeg strikker på det. Jeg klarer ikke å være sosial når jeg må tenke mens jeg strikker. Mønsteret er også denne gangen  Kicking Bag for Babies laget av Annika.
 Jeg har brukt garntypen Gjestal Baby ull og pinne nummer 2,5 og 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...