Sider

onsdag 20. april 2011

52 pair plunge IV, # 43


Da er det bare 9 sokkepar igjen før målet mitt om 52 sokkepar i løpet av et år er nådd. De resterende 9 parene må være ferdig senest i løpet av 31 mai. Dette sokkeparet er strikket i størrelse knøttsmå og skal sendes inn til Amanda-prosjektet når jeg bare blir ferdig med en liten ladning. I stedet for å sende et og et sokkepar samler jeg opp litt før det sendes. Etterhvert som jeg blir ferdig med 52 pair plunge IV så er det mulig det blir strikket noen luer og tepper til samme formålet også. Regner med det blir litt mer variasjon i strikkingen da og ikke bare sokker. Jeg har allerede en del planer klare om hva jeg vil lage senere. Dette sokkeparet er strikket med Lilleputtgarn på pinne nummer 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...