Sider

mandag 17. mai 2010

17. Mai


Dagen i dag startet litt før 7 slik at vi skulle få på oss bunad og dress før vi dro bort for å se på flaggheisinga ved den skolen jeg jobber på. Da flaggheisinga var unnagjort gikk vi for å finne oss en plass der vi kunne se på skoletoget. Jeg synes det var skikkelig koselig å se på toget. Det var kjempemorro å se de elevene jeg har på skolen oppstaset med fine klær og store smil i fjeset. Jeg fikk også sett noen av mine tidligere elever, og det var kjempekoselig. Vi var så heldige i dag at det var oppholdsvær mens skoletoget gikk. Det har regnet både før og etter toget. Når toget var ferdig dro vi hjem og så på tv sendingen fra forskjellige 17. mai feiringer. Bunad og dress ble byttet ut med vanlige klær, og forberedelsene til middagen ble gjort. Det var ikke store forberedelsene siden middagen i dag var grillmat. Middagen smakte godt, og både Ole og jeg ble gode og mette. Dagens dessert var det Ole som hadde valgt, og han hadde valgt daim iskake. Den har vi nettopp spist, og den var nydelig god den og. For å få et bilde til å illustrere innlegget var jeg å knipset huseierens pynt utenfor inngangsdøra hennes. Jeg synes den var så fin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...