Sider

mandag 7. desember 2009

Gleder meg til i morgen


I morgen skal jeg på besøk til Lotte og bake pepperkaker og pynte et ferdigkjøpt pepperkakehus. Jeg gleder meg kjempemye. Ole har kjøretime, så han går desverre glipp av all morroa. Jeg har aldri laget (eller satt sammen) et pepperkakehus før, så det blir morsomt å forsøke seg på det. Det er morsomt å prøve seg på nye ting. Resultatet blir ofte litt variabelt når man prøver seg for første gang, men det hører med. Hvis ikke huset blir seende så fint ut, regner jeg med at det vil smake like godt når tiden er kommet for å spise det. Utseende og smak har heldigvis ikke noe å si når det gjelder pepperkakehus. Pepperkakehuset vårt blir nok knust når det skal spises likevel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...