Sider

onsdag 18. oktober 2017

Garnpremie

Jeg liker å delta på forskjellige samstrikker i forskjellige strikkepodcaster jeg ser på. Mange av disse samstrikkene har premier som de trekker blant deltagerne. Denne gangen var det min tur til å vinne i en slik trekning. Jeg vant et nøste med håndfarget garn i fra Fibernymph Dye Works i garntypen Megga. Dette er en garntype jeg ikke har prøvd før, den er også en del tykkere enn garn jeg pleier å bruke. Derfor blir det ekstra spennende å prøve den. Jeg har funnet et luemønster jeg har lyst til å strikke som passer til denne garntykkelsen. Det blir spennende å se hvordan den blir. Jeg må innrømme at jeg synes det er gøy å få slikt i posten, så motivasjonen til å prøve garnet blir ikke mindre av det. Den blir heller større kjenner jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...