Sider

tirsdag 3. oktober 2017

Diamantpulsvarmere

Bare for gøy har jeg strikket meg noen pulsvarmere. Det gikk kjapt å strikke disse, men det var en liten feil i mønsteret slik at jeg måtte justere det litt. Dette fant jeg ut når jeg var ferdig med begge pulsvarmerne, så det var gangske surt når jeg måtte rekke opp halvparten av den ene. Fikk heldigvis gjort det, og strikket det om igjen kjapt slik at den ikke ble liggende. Når slikt skjer så er det fort at ting ikke blir fullført på ei stund når det gjelder meg. Det er noe av det kjedeligste jeg gjør. Mønsteret jeg har brukt heter Diamond Handwarmers og er laget av Ruth Garcia. Jeg tror dette paret vil bli gode å varme utover, så jeg gleder meg til jeg kan bruke dem. Jeg har brukt garntypen Viking Frøyagarn og pinne nummer 3 når jeg laget pulsvarmerne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...