Sider

torsdag 16. juli 2015

Sommerboblekjolen

Jeg har teststrikket et mønster som heter Sommerboblekjolen av Nina Figenschau. Det var et morsomt mønster å strikke, og jeg er glad jeg fikk lov til å teststrikke den. Jeg har strikket størrelse 1 år. Når jeg skulle finne frem garn til kjolen gikk jeg på leting i lageret mitt. Der fant jeg ut at jeg ville strikke den i gult garn, og Ole hjalp meg med å finne de to fargene som jeg skulle lage noen striper med. Greit å kunne finne alt garnet jeg trengte i lageret. Da slapp jeg å gå i garnbutikken for å kjøpe. Slike turer kan fort bli dyre. Jeg synes det gule garnet ga kjolen et sommerlig preg. Sommerboblekjolen er strikket med garntypen Arwetta classic i fra Filcolana på pinne nummer 3.

2 kommentarer:

  1. Søt kjole, det var en morsom fasong. Og i år er den vel helt perfekt til sommerbruk også. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...