Sider

fredag 31. juli 2015

Oppvaskkluter

Jeg strikker en del oppvaskkluter, men jeg bruker dem ikke selv. Mamma derimot bruker dem. Jeg tok et lite raid i garnlageret mitt, og fant frem noe av hver type klutegarn jeg hadde. Det resulterte i 7 kluter som mamma skal teste for meg for å finne ut hvilke som funker best. Hver av garntypene har sine flotte farger, så da er det kjekt å vite hvilke garn som ha best effekt som klutegarn også. Ut i fra hva jeg har lest på diverse strikkeforum så vet jeg at alle garntypene er brukenes til kluter. Mamma skal teste ut følgende garn typer for meg: Mandarin Naturell, Tuva helårsgarn, PT Petunia, Elise ensfarget, Elise flerfarget, Tropik og en jeg ikke husker i farten. Den siste hadde jeg bare et nøste av, så den husker jeg ikke. Alle klutene ble strikket på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...