Sider

søndag 1. mars 2015

52 pair plunge VIII, # 45 og 46

To sokkepar ble ferdigprodusert siste dagen i februar. Det er to fargerike par med barnesokker. Det til venstre er nummer 45. De ble påbegynt på julaften i fjor. Jeg hadde fått Karbonz strømpepinnesett til jul og de bare måtte jeg prøve. Siden jeg også hadde fått fint fargerikt sokkegarn til jul, så ble det lagt opp til noen sokker utpå kvelden. Sokkene er strikket i Järbo Miniraggen på pinne nummer 2,5.
Par nummer 46 er ganske ulike i fargeskiftene. Derfor planlegger jeg å strikke to par til i helt lik størrelse slik at jeg kan pare sammen de som ser mest like ut. Slik blir det når det er lengre fargeskift på nøstet enn man tror. Sokkene er strikket i Regia Fluormania color på pinne nummer 3.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...