Sider

onsdag 1. oktober 2014

52 pair plunge VIII, # 26 og 27

Med disse to sokkeparene er jeg over halvferdig med denne plungen. Ligger tre måneder på forskudd, og det nyter jeg. Nå mangler jeg bare seks små sokkepar for å klare den utfordringen jeg fikk med 20 slike par før jul. Tror jeg klarer den ganske greit. Håper å få strikket litt på de resterende seks parene nå i høstferien sånn innimellom annet strikk. Har fått begynt på nesten alle julegavene som skal strikkes, så det er i grunnen de som er hovedfokus nå. Disse to sokkeparene skal plasseres i samleposen som skal leveres til en nyfødtintensiv avdeling på et sykehus. Der vil de gjøre god nytte for seg ved å varme et nyfødt barn som har fått en vanskelig start på livet. Kjenner at jeg liker å strikke småtteri til slike avdelinger. Det er virkelig strikk som varmer på flere måter. Sokkene er strikket med Silja strømpegarn på pinne nummer 3.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...